Challenge and tutorial - with Oddball Art

Monday, February 1, 2016
Nu är det februarirutmaning i Oddball Art's Facebook-grupp. Du kan vara med och skapa vad du vill så länge du använder Oddball Arts motiv. Har du inga, eller vill fylla på lagret kan du få 10% rabatt i hela Etsy-shoppen om du använder min kod: DTLENA10.

Jag har använt motiv No. 12, Winnie. Hon är färglagd med Spectrum Noir Markers och jag har äntligen gjort min första video där jag, med bilder, visar hur jag färglägger. Jag hoppas att Du gillar den :-)

Papperna till det färdiga kortet är från Lawn Fawn och den fina texten är en stämpel från InkyWings.


.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.

It's time for the February Challenge in Oddball Art's Facebook-grupp. It's always "Anything goes" as long as you are using Oddball images. Please use my discount code: DTLENA10 for 10% off the whole Etsy store:-)

I used image No. 12, Winnie. She is colored with Spectrum Noir Markers and I finally made my first video tutorial. I'm showing my coloring process and I really hope you like it :-)

The papers I used for the finishing touches are from Lawn Fawn and the beautiful sentiment which translates to "Follow your dreams" is from InkyWings.


My video:





And photos of my finished card:



No comments

Tack för att du lämnar en kommentar. Jag läser alla och blir så glad att du tagit dig tid att skriva :-)
---------------------------------------------
Thank you for leaving a comment. I read every single one and I'm so happy that you took the time to write :-)