Happy 12th O ♥

Saturday, January 23, 2016
Min dotter fyller 12 år idag  Vi har precis haft kalas och är mätta på för mycket tårta :-P
Hennes present kommer hon att få längre fram i vår/sommar och till hennes STORA glädje blir det en resa till England. Hennes stora dröm :-) Eftersom storebror ska hälsa på ett par Skype-kompisar så åker vi allihop till Bristol. Tipsa gärna om pyssliga affärer :-)

Mitt kort är gjort med ett motiv från Make It Crafty som heter Urban Courtney. Bakgrunden är från anonymouscreative på DeviantArt. Jag satte ihop båda två innan jag skrev ut. Courtney är färglagd med Spectrum Noir markers.

.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.

My daughter is 12 today  We just had a party for her and ate way too much cake :-P
She will use her gift in a few months and we're going to England. Her big dream :-) Since her older brother is visiting a couple of Skype friends we are going to Bristol. Please give me suggestions for crafty shops :-)

My card is made with an image from Make It Crafty and she is called Urban Courtney. The background is from anonymouscreative at DeviantArt. I merged the two together before printing. Courtney is colored with Spectrum Noir markers.




No comments

Tack för att du lämnar en kommentar. Jag läser alla och blir så glad att du tagit dig tid att skriva :-)
---------------------------------------------
Thank you for leaving a comment. I read every single one and I'm so happy that you took the time to write :-)