tisdag 16 februari 2016

Challenge reminder - with Oddball Art

Påminnelse om Facebook-utmaningen för februari i Oddball Arts Facebook-grupp. Det är alltid "Anything goes" så länge du använder Oddball-motiv. Använd gärna min rabattkod: DTLENA10 för att få 10% rabatt i hela Etsy-shoppen :-)

Idag använde jag mig av den inspirerande Hippie Chick Audrey (image no. 208). Hon är färglagd med Spectrum Noir markers och jag målade det blå runtom med akvarellfärger.

.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.

Reminder about the January challenge in the Oddball Arts Facebook  group? It's always "Anything goes" as long as you are using Oddball images. Please use my discount code: DTLENA10 for 10% off the whole Etsy store:-)

Today I used the inspiring Hippie Chick Audrey (image no. 208). She's colored with Spectrum Noir markers the blue around her is painted with watercolors.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar. Jag läser alla och blir så glad att du tagit tid att skriva :-)
---------------------------------------------
Thank you for leaving a comment. I read every single one and I'm so happy that you took the time to write :-)