Love - with Kitty Bee Designs

Friday, February 19, 2016
Alla Hjärtans Dag... Ja, något sent men ändå :-)
Periodvis hinner jag inte uppdatera bloggen i tid och oftast kan jag skylla på mina studier. Nu har det varit just en sån period och jag försöker komma ikapp. Wish me luck ;-)

Dagens kort är gjort för Kitty Bee Designs och Aloha Friday Challenge. Temat är "Valentines/Love" och denna gång har vi två fina sponsorer i form av Star Stampz och Julia Spiri.
Var med på vår utmaning!

Mitt kort är med ett motiv från Star Stampz. Flickan är färglagd med Spectrum Noir markers och hello-stämpeln är från Heidi Swapp.

.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.

Valentine's Day... Yeah, somewhat late but still :-)
Sometomes I can't find the time to update my blog and most of the time I can blame my studies. It's been one of those couple of weeks and I'm trying to catch up. Wish me luck ;-)

Today I'm showing off for Kitty Bee Designs and Aloha Friday Challenge. The theme for this challenge is "Valentines/Love" and we have two wonderful sponsors: Star Stampz och Julia Spiri.
Please join us!

The image I'm using is from Star Stampz. She is colored with  Spectrum Noir markers and the 'hello' stamp is from Heidi Swapp.




No comments

Tack för att du lämnar en kommentar. Jag läser alla och blir så glad att du tagit dig tid att skriva :-)
---------------------------------------------
Thank you for leaving a comment. I read every single one and I'm so happy that you took the time to write :-)