Oddball Art November Facebook Challenge

Sunday, November 1, 2015
Det är en ny vad-som-helst-utmaning i Oddball Art's Facebook-grupp. Du kan vara med så länge du använder Oddball Arts motiv. Har du inga, eller vill fylla på lagret kan du få 10% rabatt i hela Etsy-shoppen om du använder min kod: DTLENA10.

Dagens kort föreställer mig... Innan jag fått min första kopp kaffe för dagen ;-)
Motivet heter Big Eye Bride of Frankenstein (image no. 78). Texten är utskriven via min Silhouette för att hamna på rätt ställe när jag sedan skar ut ramen i densamma.

.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.

It's time for a new challenge in Oddballs Facebook group. The theme is always "Anything goes" as long as you use Oddball Arts images. If you don't have any or want to stash some more you can get 10% off in the entire Etsy store if you use my code: DTLENA10.

The card of today is me.... Before my first cup of coffee of the day ;-)
The image is Big Eye Bride of Frankenstein (image no. 78). I printed out the text through the Silhouette software before cutting it into a polaroid frame.




1 comment

Tack för att du lämnar en kommentar. Jag läser alla och blir så glad att du tagit dig tid att skriva :-)
---------------------------------------------
Thank you for leaving a comment. I read every single one and I'm so happy that you took the time to write :-)