Aloha Friday Challenge #61 - Thanks (KBD)

Friday, November 27, 2015
Vissa perioder i livet blir extra röriga på olika sätt. Denna hösten har varit sådan för mig. Fråga mig inte varför, det vet jag inte, men jag har inte riktigt hängt med kan man säga. Dagens blogginlägg är resultatet av en rörig hjärna ;-)

Egentligen skulle detta kortet visas inför Kitty Bee Designs utmaning som startade den 20/11 med temat "Tack". Jag var helt säker på att kortet skulle upp idag och därför kommer det idag tillsammans med korten som mina DT-kollegor gjort för "mid-challenge-inspiration".

Motivet är från utmaningens sponsor - All Dressed up:


.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.

Sometimes life (brains) get very chaotic. This fall has been like that for me. Don't ask me why, because I don't know, but I've not quite been there you might say. This post is a result of a messy brain ;-)

This card was suppose to be inspiration for the Kitty Bee Designs challenge that started on November 20th - theme "Thanks". I was so sure that it was today and that is why I am joining my DT collegues for the mid-inspiration instead.

The image is from the challenge sponsor - All Dressed up.



No comments

Tack för att du lämnar en kommentar. Jag läser alla och blir så glad att du tagit dig tid att skriva :-)
---------------------------------------------
Thank you for leaving a comment. I read every single one and I'm so happy that you took the time to write :-)