Challenge reminder - Oddball Art

Saturday, November 14, 2015
Ni glömmer väl inte utmaningarna som startar den 1:e varje månad i Oddball Arts Facebook-grupp? Det är alltid "Anything goes" så länge du använder Oddball-motiv. Använd gärna min rabattkod: DTLENA10 för att få 10% rabatt i hela Etsy-shoppen :-)

Idag visar jag en mixed media canvastavla som jag gjort till min dotter. Hon önskade sig lite tavlor och då är det väl nästan obligatoriskt med en hemmagjord när man ändå är pysslare.

Motivet heter Suzy Q (Image no. 2) och tavlan är ca. 30x30 cm stor.

.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.

I hope you are not forgetting about the monthly challenges in the Oddball Arts Facebook  group? It's always "Anything goes" as long as you are using Oddball images. Please use my discount code: DTLENA10 for 10% off the whole Etsy store:-)

Today I'm showing a mixed media canvas that I made for my daughter. She wanted some wall art for her room and with a request like that you pretty much have to make one yourself if you are a crafter :-)

The image I've used is Suzy Q (Image no. 2) and the canvas is about 12x12 inches.

.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.




No comments

Tack för att du lämnar en kommentar. Jag läser alla och blir så glad att du tagit dig tid att skriva :-)
---------------------------------------------
Thank you for leaving a comment. I read every single one and I'm so happy that you took the time to write :-)