DT Spotlight - with Kitty Bee Designs

Wednesday, May 18, 2016
Dagens kort är gjort för Kitty Bee Designs och är min DT spotlight.

Idag har jag gjort ett kort med söta Expresso Bun. Eftersom jag fastnat i "göra bakgrunder-med-vattenfärg-fasen" så blev det en sån idag med ;-)
Jag älskar kombinationen turkosblå:ish och stark röd!

.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.


It's time for another DT Spotlight at Kitty Bee Designs.

My card is made usin the cute Expresso Bun. Since I'm stuck in the "make-backgrounds-with-watercolor-phase" I have one of those today as well ;-)
And I just love the aqua-red combo!



1 comment

Tack för att du lämnar en kommentar. Jag läser alla och blir så glad att du tagit dig tid att skriva :-)
---------------------------------------------
Thank you for leaving a comment. I read every single one and I'm so happy that you took the time to write :-)