Ny blogg!

Wednesday, December 3, 2014
Ok, here I go again... A new blog... I can't live without crafts but life made it almost impossible to get crafting done. But before depression hits, I'm back :-)
My first card is for a challenge at:  Lia Stampz.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ok, nu var det dags igen... En ny blogg... Jag kan inte leva utan pyssel men tyvärr kom livet emellan och gjort det nästan omöjligt att kunna pyssla alls. Men innan depressionen kommer så är jag tillbaka :-)

Tanken är att så fort jag pysslat något ska jag visa det här. Nu får jag hålla tummarna att det blir mer ofta än sällan ;-)
Första bloggbidraget blir ett vintrigt kort. För att komma igång med att göra kort igen tänker jag vara med i lite olika utmaningar. Detta kort är för en utmaning hos: Lia Stampz. Jag tränar fortfarande på att färglägga riktigt snyggt men jag tycker att hon är söt ändå :-)




Stamps: Lia Stampz (digital)  -  Paper: Lawn Fawn

6 comments

  1. Amazing! You did such a great job with the Lia Stampz image!! Thanks for sharing your creation! Lia Stampz Challenge Blog DT

    ReplyDelete
  2. wowieee! you coloured her beautifullu Lena! LOVE your big snowflakes.
    Thank you for sharing this us at Lia Stampz this fortnight. Good luck!
    xx
    Erum
    Lia Stampz Challenge Blog DT

    ReplyDelete
  3. This is so cute!! You did a great job coloring her Lia Stampz Challenge Blog DT

    ReplyDelete

Tack för att du lämnar en kommentar. Jag läser alla och blir så glad att du tagit dig tid att skriva :-)
---------------------------------------------
Thank you for leaving a comment. I read every single one and I'm so happy that you took the time to write :-)