A little behind with Oddball Art

Saturday, December 26, 2015
#1 out of 3.

Jag ligger lite efter i mina blogguppdateringar. Inte bra! Idag försöker jag komma ikapp lite genom att skriva tre inlägg på en gång. Inlägg 1 av 3 är ett julkort gjort med Oddball Arts söta Cassie Cuddles N Kawaii Christmas Friends (image no 123). Färgerna hör inte till min "normala" julpalett men jag gillar det :-)
Glöm inte att använda min rabattkod för 10% rabatt om du vill handla hos Oddball Art: DTLENA10.

.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.

I'm a bit behind on my blog updates. No good! I'm trying to catch up today by writing three posts in a row. Post 1 out of 3 is a Oddball Art Christmas card featuring the cute Cassie Cuddles N Kawaii Christmas Friends (image no 123). The colors are not part of my usual Christmas scheme but I really like it :-)
Don't forget to use my 10% off discount code if you want to shop Oddball Art: DTLENA10.



1 comment

  1. Åh vilket härligt kort! Måste nog spana in deras motiv tror jag!
    Kram Lisa.

    ReplyDelete

Tack för att du lämnar en kommentar. Jag läser alla och blir så glad att du tagit dig tid att skriva :-)
---------------------------------------------
Thank you for leaving a comment. I read every single one and I'm so happy that you took the time to write :-)