Paper Smooches GDT Call

Friday, August 14, 2015
Med dagens kort prövar jag lyckan. Paper Smooches söker en gästdesigner för september :-)
Jag har använt ett gratismotiv från deras blogg eftersom jag tyvärr inte äger några av deras söta motiv (ännu). Även texten är från dem. Den skrev jag med Sketch pen på min Silhouette.

.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.

I'm trying my luck. Paper Smooches is looking for a guest designer for September :-)
I have used a free image from their blog since I - unfortunately - don't own any adorable PS stamps (yet). The sentiment is also from their blog. I wrote it with the sketch pen on my Silhouette.

.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.




Spectrum Noir markers used:
BP1, BP2, BP6, DG1, DG2
.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.


No comments

Tack för att du lämnar en kommentar. Jag läser alla och blir så glad att du tagit dig tid att skriva :-)
---------------------------------------------
Thank you for leaving a comment. I read every single one and I'm so happy that you took the time to write :-)