June Froggie - Kitty Bee Designs Spotlight

Thursday, June 18, 2015
Vare månad kommer jag att synas på Kitty Bee Designs blog under deras Spotlight. Idag är min allra första :-)
Mitt kort är gjort med Lily Pad Froggie. Han är så söt :-) Som vanligt färglade jag med Spectrum Noirs och dekorerade kortet med washitejp, paljetter och en text av trä. Missa inte att KBD har utmaningar varannan vecka. Var med på Aloha Friday Challenges!

.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.✿.•°*”˜˜”*°•.

This is my first spotlight card and I used the super cute Lily Pad Froggie. I just adore him :-) I colored him using Spectrum Noir markers and decorated the card with washi tape and some bling (the wooden "what a day" is also bling in my world). Please join all the fun at Aloha Friday Challenges. Have a beautiful day <3



Decorations: Sequins, wood text, washi tape
Medium: Spectrum Noir Markers

No comments

Tack för att du lämnar en kommentar. Jag läser alla och blir så glad att du tagit dig tid att skriva :-)
---------------------------------------------
Thank you for leaving a comment. I read every single one and I'm so happy that you took the time to write :-)